26 aprilie 2016

Afirmaţia Abundenţei





Sunt nelimitat,
Acum am inundat, conştient şi subconştient, fiecare atom al trupului,
minţii şi sufletului meu, cu Conştiinţa Prosperităţii.
Binecuvântez pe oricine din Univers
să aibă Abundenţă şi Prosperitate.
Îmi acord permisiunea că merit şi să intre în viaţa mea
Abundenţa şi Prosperitatea.
Chem Abundenţa şi Prosperitatea
din cele patru colţuri ale Pământului şi din tot Universul.
Prosperitate din nord, sud, est, vest – vino către mine, ACUM!
Abundenţă din nord, sud, est, vest – vino către mine, ACUM!
Bani din nord, sud, est, vest – vino către mine, ACUM!
Bogăţie din nord, sud, est, vest – vino către mine, ACUM!
Avere din nord, sud, est, vest – vino către mine, ACUM!
Aşa este – şi îmi place cu adevărat!

          Această afirmaţie are extrem de multă putere; ea dezlănţuie o fortă pe care, pur şi simplu Universul nu o poate ignora! Vă veţi simţi energizaţi, vii şi ca un magnet pentru a atrage prosperitate. Veţi fi în stare să simţiţi că banii vin către voi, imediat! Nu fiţi timizi cu această afirmaţie – asiguraţi-vă ca Universul vă aude clar şi desluşit!


Scrisă – Sandy Forster – şi adaptată!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu