13 mai 2018

"Dumnezeu, fiind Iubire, este de asemenea şi fericire."





De recapitulat dimineaţa şi seara:

<103> "Dumnezeu, fiind Iubire, este de asemenea şi fericire."

            "Fie ca eu să-mi aduc aminte că iubirea este fericire. Şi că nimic altceva nu aduce bucurie. Astfel mă hotărăsc Să nu întreţin nici un fel de substitut pentru iubire."

<104> "Eu caut doar ceea ce-mi aparţine într-adevăr."

            "Iubirea îmi este moştenirea, împreună cu bucuria. Acestea sunt darurile pe care mi le-a dăruit Tatăl meu.Voi accepta tot ceea ce-mi aparţine într-adevăr."

            La ora fixă:

            "Dumnezeu, fiind Iubire, este de asemenea şi fericire."

            Peste jumătate de oră:

            "Eu caut doar ceea ce-mi aparţine într-adevăr."


***Ai încredere că în aceste recapitulări mijloacele pe care le foloseşte Sfântul Spirit nu vor da greş. Înţelepciunea minţii îţi va veni în ajutor. Dă-i instrucţiunile necesare la început; apoi relaxeaza-te cu deplină încredere şi lasă-ţi mintea să utilizeze gândurile pe care I le-ai dăruit, precum ţi-au fost dăruite ţie spre folosinţa ei.

Ţi-au fost dăruite cu deplină încredere; cu încredinţarea deplină că le vei folosi cum se cuvine; cu deplina credinţă că le vei înţelege mesajele şi că le vei folosi în beneficiul tău. Oferă-le minţii tale cu aceeaşi încredere, încredinţare şi credinţă. 
   Ea nu va da greş.

Mintea ta este mijlocul ales de Sfântul Spirit pentru propria-ţi mântuire. De vreme ce se bucură de încrederea Sa, mijlocul ales de El a o merita cu siguranţă şi pe a ta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu