8 mai 2018

"Mântuirea este unica mea funcţie aici."




De recapitulat dimineaţa şi seara:

<99> "Mântuirea este unica mea funcţie aici."
        
         "Funcţia mea aici este să iert lumea pentru toate greşelile pe care eu le-am comis. Căci astfel sunt izbăvit de ele împreună cu toată lumea."

<100> "Rolul meu este esenţial în planul de mântuire al lui Dumnezeu."

           "Sunt indispensabil planului lui Dumnezeu Pentru mântuirea lumii. Căci El Mi-a încredinţat planul Său Ca să pot mântui lumea."

           La ora fixă:

          "Mântuirea este unica mea funcţie aici."

           Peste jumătate de oră:

         "Rolul meu este esenţial în planul de mântuire al lui Dumnezeu."

Exerciţiile de făcut de-a lungul zilei sunt la fel de importante, dacă nu chiar de o valoare şi mai mare. Ai fost înclinat să exersezi doar la momentele fixate, apoi să-ţi vezi de alte treburi, fără să aplici ceea ce ai învăţat. Rezultatul a fost că învăţătura ta a fost în mica măsură consolidată, căci nu i-ai oferit şansa de aţi dovedi cât de mari îi sunt darurile potenţiale. Ai acum o altă şansă spre a o folosi cum se cuvine.

În aceste recapitulări subliniem nevoia de a nu-ţi lăsa învăţarea să lâncezească în răstimpul dintre perioadele mai lungi de exerciţiu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu