3 mai 2018

"Mântuirea vine de la Unicul meu Sine."





De recapitulat dimineaţa şi seara:

<95> "Sunt Unicul Sine, unit cu Creatorul meu."

         "Seninătatea şi pacea desăvârşită îmi aparţin, Deoarece sunt Unicul Sine, pe deplin întreg, Una cu toată creaţia şi cu Dumnezeu."

<96> "Mântuirea vine de la Unicul meu Sine."

         "De la Unicul meu Sine, a cărui cunoaştere rămâne mereu În mintea mea, văd planul perfect al lui Dumnezeu Pentru mântuirea mea ca fiind perfect împlinit."

         La ora fixă:


         "Sunt Unicul Sine, unit cu Creatorul meu."

         Peste jumătate de oră:

         "Mântuirea vine de la Unicul meu Sine."

Dacă începi să şovăi, gândeşte-te din nou la idee. Aceste perioade de exersare sunt plănuite astfel încât să te ajute să-ţi formezi obiceiul de a aplica ceea ce înveţi zilnic la orice faci. Nu repeta gândul doar ca să uiţi imediat de el. Utilitatea sa pentru tine este nelimitată. Este menit să te servească în toate felurile, tot timpul şi pretutindeni, ori de câte ori ai nevoie de vreun ajutor.
Încearcă deci să-l duci cu tine în toate treburile zilei, făcându-le pe acestea sfinte, vrednice de Fiul lui Dumnezeu, plăcute lui Dumnezeu şi Sinelui tău.
Tema recapitulativă a fiecărei zile se va încheia cu afirmarea, încă o dată, a gândului de repetat la fiecare oră precum şi a celui de la jumătatea orei. Nu uita de ele. Această a doua ocazie oferită fiecărei zile va aduce cu sine avantaje atât de însemnate, atât de mare va fi câştigul într-ale învăţării, încât de acum înainte vom păşi mai uşor, cu paşi mai hotărâţi şi credinţa mai puternică. Nu uita cât de puţine ai învăţat. Nu uita cât de multe poţi învăţa acum. Nu uita nevoia de tine pe care o are Tatăl, atunci când recapitulezi aceste gânduri pe care El ţi le-a dăruit.


Lecţia 113 „A COURSE IN MIRACLES”

LECŢIA anterioară__



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu