13 mai 2018

"Adevărul va corecta toate greşelile din mintea mea."





De recapitulat dimineaţa şi seara:

<107> "Adevărul va corecta toate greşelile din mintea mea."

           "Greşesc atunci când socotesc că ceva ar putea Să-mi dăuneze într-un fel sau altul.
Sunt Fiul lui Dumnezeu, Al cărui Sine odihneşte în siguranţă în mintea lui Dumnezeu."

<108> "Într-adevăr, a dărui şi a dobândi, sunt una."

            "Astăzi voi ierta toate, Ca să pot învăţa cum să accept adevărul din mine, Şi ca să ajung să-mi recunosc neprihănirea."

            La ora fixă:

           "Adevărul va corecta toate greşelile din /în mintea mea."

           Peste jumătate de oră:

           "Într-adevăr, a dărui şi a dobândi, sunt una."

***Acele perioade de exersare pe care le-ai pierdut pentru că, dintr-un motiv sau altul, nu ai vrut să le parcurgi, ar trebui întreprinse de îndată ce te-ai răzgândit în privinţa ţelului tău. Nu binevoieşti să cooperezi la practicarea mântuirii doar dacă aceasta interferează cu alte ţeluri care îţi sunt mai scumpe. Odată ce retractezi valoarea pe care ai conferit-o acelor ţeluri, îngăduie ca perioadele tale de exersare să devină înlocuitorii pomelnicelor înălţate lor. Nu ţi-au oferit nimic. Exersările tale, în schimb, îţi pot oferi totul.
         Acceptă, aşadar, ofranda lor şi fii pe pace.


Lecţia 119 „A COURSE IN MIRACLES”

LECŢIA anterioară__



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu