8 ianuarie 2019

Aceasta clipa sfanta vreau sa Ti-o dau Tie. Preia Tu conducerea. Caci vreau sa Te urmez, sigur ca indrumarea Ta imi aduce pace



In pace vom continua sa mergem pe calea Lui si Ii vom incredinta Lui lucrurile toate. Ii asteptam cu incredere raspunsurile, asa cum cerem Voia Lui in tot ce facem. El il iubeste pe Fiul lui Dumnezeu cum vrem sa Il iubim si noi. Si ne invata cum sa il vedem cu ochii Lui si sa il iubim cum il iubeste El. Nu mergi de unul singur.


Ingerii lui Dumnezeu plutesc pe aproape si peste tot in jurul tau. 
Iubirea Lui te invaluie si poti fi sigur de un lucru: nu te voi lasa nemangaiat niciodata.


LECŢIA 361 - 365

Aceasta clipa sfanta vreau sa Ti-o dau Tie. Preia Tu conducerea. Caci vreau sa Te urmez, sigur ca indrumarea Ta imi aduce pace.

Si, daca am nevoie de un cuvant de ajutor, El mi-l va da. Daca am nevoie de un gand, mi-l va da si pe acesta. Iar daca am nevoie doar de liniste si de o minte senina si deschisa, acestea sunt darurile pe care le voi primi de la El. 
Lui Ii revine conducerea, la cerinta mea. Si ma va auzi si imi va raspunde, pentru ca vorbeste pentru Dumnezeu Tatal meu si sfantul Sau Fiu.


Curs de Miracole - Finalizarea lecţiilor




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu