8 ianuarie 2019

Boala nu e decat un alt nume pentru pacat. Vindecarea nu e decat un alt nume pentru Dumnezeu. Miracolul este, asadar, o chemare adresata Lui




Adevarul despre ce suntem nu poate fi exprimat sau decis prin cuvinte. Dar ne putem realiza functia aici, iar cuvintele pot vorbi despre asta si o pot preda, deopotriva, daca exemplificam cuvintele in noi. 

Utilitatea cuvintelor ne este acuma pe sfarsite. Dar, in ultimele zile ale anului acesta pe care I l-am inchinat lui Dumnezeu- impreuna, tu si eu- , am gasit un singur scop pe care l-am impartasit. In felul acesta te-ai unit cu mine, asa ca tu esti ce sunt si eu.



LECŢIA 356 –

   Boala nu e decat un alt nume pentru pacat. 
   Vindecarea nu e decat un alt nume pentru Dumnezeu.       Miracolul este, asadar, o chemare adresata Lui.

Tata, ai fagaduit ca nu vei pregeta sa raspunzi la orice chemare pe care Ti-ar adresa-o Fiul Tau. Nu conteaza unde se gaseste, care pare sa fie problema lui, nici ce crede ca a devenit. El este Fiul Tau si ii vei raspunde. Miracolul reflecta Iubirea Ta si, in felul acesta, ii raspunde. Numele Tau inlocuieste fiecare gand de pacat, iar cine e nepacatos nu poate sa aiba parte de durere. Numele Tau ii raspunde Fiului Tau, deoarece a invoca Numele Tau inseamna pur si simplu a-l invoca pe-al lui.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu