1 ianuarie 2019

Linistea Cerului imi cuprinde astazi inima




Imaginile si sunetele trebuie traduse din marturiile fricii in cele ale iubirii. Si, cand se realizeaza pe deplin acest obiectiv, invatarea a atins singurul obiectiv pe care il are cu adevarat. Caci invatarea, dupa cum o indruma Spiritul Sfant spre rezultatul pe care i-l percepe El, devine mijlocul autodepasirii ei, pentru a fi inlocuita de adevarul vesnic. 

Spiritul Sfant intelege mijloacele pe care le-ai facut, prin care vrei sa atingi ce e mereu de neatins. Si, daca i le oferi Lui, El va intrebuinta mijloacele pe care le-ai facut pentru exil sa iti readuca mintea unde este cu adevarat acasa.


LECŢIA 286 –

Linistea Cerului imi cuprinde astazi inima.

Tata, ce liniste e astazi! Cu cat calm se rezolva de la sine toate! Iata ziua aleasa sa ajung sa inteleg lectia ca nu trebuie sa fac nimic. In Tine s-a facut deja fiecare alegere. In Tine s-a rezolvat deja fiecare conflict. In Tine mi s-a dat deja tot ce sper sa gasesc. Pacea Ta este a mea. Inima mi-e linistita si mintea in repaus. Iubirea Ta e Cerul, si Iubirea Ta este a mea.

Linistea zilei de astazi ne va da speranta ca am gasit drumul si ca am strabatut deja o mare parte din el, calatorind, spre un obiectiv intru totul cert. Astazi nu ne vom indoi de sfarsitul pe care ni l-a fagaduit Dumnezeu Insusi. Ne punem increderea in El, si in Sinele nostru, Care a ramas una cu El.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu