8 ianuarie 2019

Judecata si iubirea sunt opusi. Dintr-una vin toate necazurile lumii. Dar din cealalta vine pacea lui Dumnezeu Insusi




Ai nostri sunt ochii prin care viziunea lui Cristos vede o lume izbavita de toate gandurile pacatului. Ale noastre sunt urechile care aud Vocea pentru Dumnezeu proclamand lipsa de pacat a lumii. Ale noastre sunt mintile ce se unesc in timp ce binecuvantam lumea. Si, din unitatea pe care am dobandit-o, ne chemam toti fratii, cerandu-le sa ne impartaseasca pacea si sa ne desavarseasca bucuria. 



LECŢIA 352 –

Judecata si iubirea sunt opusi. Dintr-una vin toate necazurile lumii. Dar din cealalta vine pacea lui Dumnezeu Insusi.

Iertarea vede doar nepacatosenie, si nu judeca. Prin asta ajung la Tine. Judecata ma va lega la ochi si ma va face orb. Iubirea insa, reflectata aici in iertare, imi aminteste ca mi-ai dat o cale de-a regasi pacea Ta. Sunt izbavit cand aleg sa urmez aceasta cale. Nu m-ai lasat nemangaiat. Am in mine atat amintirea Ta, cat si a Celui Care ma duce la ea. Tata, vreau astazi sa Iti aud Vocea si sa Iti gasesc pacea. Caci vreau sa imi iubesc Identitatea si sa gasesc in Ea amintirea Ta.


CE SUNT EU?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu