7 ianuarie 2019

Mania vine precis din judecata





Un miracol este o corectie. El nu creeaza, nici nu schimba absolut deloc. Ci doar priveste devastarea si aminteste mintii ca tot ce vede este fals. El desface greseala, dar nu incearca sa treaca dincolo de perceptie, nici sa depaseasca functia iertarii. Ramane, asadar, in limitele timpului. Dar netezeste calea pentru revenirea atemporalitatii si desteptarea iubirii, caci frica trebuie sa dispara in fata blandului remediu pe care il aduce.


LECŢIA 347 –

Mania vine precis din judecata. Judecata este arma pe care vreau sa o folosesc impotriva mea, sa tin miracolul departe de mine.

Tata, vreau ce merge impotriva voii mele si nu vreau ce e voia mea sa am. Indreapta-mi mintea, Tata. E bolnava. Dar Tu ai oferit libertate, asa ca aleg sa revendic astazi darul Tau. Asa dau toata judecata Celui pe Care mi L-ai dat sa judece pentru mine. El vede ce vad eu; si totusi, cunoaste adevarul. Vede durerea; si totusi, intelege ca nu este reala, si in intelegerea Lui e gata vindecata. El da miracolele pe care visele mele vor sa le ascunda de constienta mea. Sa judece El astazi. Eu nu imi cunosc voia, dar El e sigur ca ea este a Ta. Si tot El va vorbi pentru mine si va chema miracolele Tale sa vina la mine.

Asculta astazi. Stai foarte linistit si asculta blanda Voce pentru Dumnezeu incredintandu-te ca El te-a judecat si declarat Fiul pe care il iubeste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu