8 ianuarie 2019

Ochii mei, limba mea, picioarele mele au azi un singur scop: sa I se dea spre folosinta lui Cristos, sa binecuvanteze lumea cu miracole




Eu sunt Fiul lui Dumnezeu, complet, vindecat si intreg, stralucind in reflectia Iubirii Sale. In mine, creatia Lui e sfintita si i s-a garantat viata vesnica. In mine, iubirea e desavarsita, frica e cu neputinta si bucuria stabilita fara opus. Sunt sfantul locas unde Dumnezeu Insusi e acasa. Sunt Cerul in care sta Iubirea Lui.

Adevarul despre ce suntem nu poate fi exprimat sau decis prin cuvinte. Dar ne putem realiza functia aici, iar cuvintele pot vorbi despre asta si o pot preda, deopotriva, daca exemplificam cuvintele in noi.



LECŢIA 353 –

Ochii mei, limba mea, picioarele mele au azi un singur scop: sa I se dea spre folosinta lui Cristos, sa binecuvanteze lumea cu miracole.

Tata, Ii dau astazi lui Cristos tot ce e al meu, sa Ii fie de folos in orice fel va servi cel mai bine scopului pe care il impartasesc cu El. Nimic nu e numai al meu, caci El si eu suntem uniti in scop. In felul acesta, invatarea a ajuns aproape la finalul care i s-a stabilit. O vreme, lucrez cu El la scopul Lui. Apoi ma pierd in Identitatea mea si recunosc ca Cristos nu e decat Sinele meu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu