1 ianuarie 2019

Tu esti obiectivul meu, Tata. Numai Tu




Din cunoastere, unde a fost pus de Dumnezeu, Spiritul Sfant te cheama sa lasi iertarea sa se astearna asupra viselor tale si sa fii readus la sanatatea si la pacea mintii. Fara iertare, visele tale vor ramane sa te inspaimante. Iar amintirea intregii Iubiri pe care ti-o poarta Tatal tau nu se va intoarce ca indiciu ca a sosit sfarsitul viselor.

Accepta darul Tatalui tau. E o Chemare de la Iubire la Iubire, sa fie doar Ea Insasi. Spiritul Sfant e darul Lui, prin care linistea Cerului se restituie preaiubitului Fiu al lui Dumnezeu. Chiar vrei sa refuzi sa iti preiei functia de-a-L intregi pe Dumnezeu, cand tot ce voieste El este ca tu sa fii intreg?


LECŢIA 287 –

Tu esti obiectivul meu, Tata. Numai Tu.

Unde as vrea sa merg, daca nu in Cer? Ce substitut ar putea sa inlocuiasca fericirea? Ce dar as putea prefera pacii lui Dumnezeu? Ce comoara as vrea sa caut, sa gasesc si sa pastrez, care sa se poata compara cu Identitatea mea? Si as prefera oare sa traiesc cu frica decat cu iubire?

Tu esti obiectivul meu, Tata. Ce altceva mi-as putea dori, decat sa Te am pe Tine? Ce alta cale as putea sa apuc, decat cea care duce la Tine? Si ce altceva decat amintirea Ta mi-ar putea indica sfarsitul viselor si al zadarnicelor substituiri la care am supus adevarul? Tu esti singurul meu obiectiv. Fiul Tau vrea sa fie cum l-ai creat Tu. Cum altfel m-as putea astepta sa imi recunosc Sinele si sa fiu la unison cu Identitatea mea?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu