3 ianuarie 2019

Lumea mea sa nu impiedice viziunea lui Cristos




A Doua Venire e timpul in care toate mintile se pun in mainile lui Cristos, sa fie redate spiritului in numele adevaratei creatii si al Voii lui Dumnezeu. A Doua Venire e singurul eveniment din timp pe care timpul insusi nu il poate afecta. Caci fiecare dintre cei ce au venit sa moara sau vor veni sau sunt prezenti acum este la fel de liber de tot ce a faurit. Prin aceasta egalitate, Cristos a restabilit o singura Identitate, prin care Fiii lui Dumnezeu recunosc ca sunt cu totii unul singur.

   Iar Dumnezeu Tatal ii surade Fiului Sau, unica lui creatie si singura Lui bucurie.


LECŢIA – 304

Lumea mea sa nu impiedice viziunea lui Cristos.

Pot impiedica sfanta mea viziune daca intru cu lumea mea peste ea. Si nu pot sa vad sfintele viziuni pe care le vede Cristos, decat daca folosesc modul Lui de a vedea. Perceptia e o oglinda, nu un fapt. Si ce vad e starea mintii mele, reflectata in afara. Vreau sa binecuvantez lumea privind-o prin ochii lui Cristos. Si voi vedea indiciile sigure ca toate pacatele mi-au fost iertate.

Tu ma conduci din intuneric la lumina, din pacat la sfintenie. Sa iert si sa primesc astfel mantuire pentru lume. E darul Tau, Tata, dat mie ca il ofer sfantului Tau Fiu, sa poata gasi din nou amintirea Ta si a Fiului Tau asa cum l-ai creat Tu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu