17 decembrie 2018

A-mi iubi Tatal, inseamna a-I iubi Fiul




       Lumea a fost facuta ca atac impotriva lui Dumnezeu. 
Amintirea lui Dumnezeu licăreşte de-a lungul vastelor orizonturi ale minţilor noastre. Încă o clipită, şi va răsări din nou. Încă o clipită, şi noi, Fiii lui Dumnezeu, suntem cu bine acasă, unde vrea El să fim.

Am căutat să ne găsim calea urmând Călăuza pe care ne-ai trimis-o Tu. Nu am ştiut calea, dar Tu nu ne-ai uitat. Şi ştim că nu ne vei uita acum. Nu cerem decât să se împlinească făgăduinţele Tale străvechi, care e Voia Ta să se împlinească. Cerând asta, voia noastră este una cu a Ta. Tatăl şi Fiul, a Căror Voie sfântă a creat tot ce există, nu pot da greş în nimic. Cu această certitudine, facem aceşti ultimi câţiva paşi spre Tine şi ne bazam cu încredere pe Iubirea Ta, care nu va înşela aşteptările Fiului care Te cheamă. Aşa începem ultima parte a acestui an sfânt, pe care l-am petrecut împreună în căutarea adevărului şi a lui Dumnezeu, Care e singurul lui Creator.


LECŢIA 246 –

A -mi iubi Tatal, inseamna a-I iubi Fiul.

Nu ma lasa sa cred ca pot gasi calea catre Dumnezeu daca am ura in inima. Nu ma lasa sa incerc sa il ranesc pe Fiul lui Dumnezeu si sa cred ca pot sa ii cunosc Tatal sau sa imi cunosc Sinele. Nu ma lasa sa ratez propria recunoastere si sa mai cred ca imi pot constientiza Tatal sau ca mintea mea poate concepe toata iubirea pe care o are Tatal pentru mine si pe care I-o inchin la randul meu.

Voi accepta calea pe care o alegi Tu pentru mine ca sa ajung la Tine, Tata. Caci voi reusi sa fac asta, pentru ca este Voia Ta. Si vreau sa recunosc ca tot ce voiesti Tu este ce voiesc si eu, si numai asta. Asa aleg sa Iti iubesc Fiul. Amin






LECŢIA anterioară__ „A COURSE IN MIRACLES”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu