14 decembrie 2018

Aceasta este clipa sfanta a eliberarii mele





Acceptă aceste mici daruri de mulţumire de la noi, în timp ce, prin viziunea lui Cristos, întrezărim o lume dincolo de cea pe care am făurit-o noi, şi acceptăm ca lumea respectivă să fie înlocuitorul total al lumii noastre.  


Şi acum aşteptăm în linişte, netemători şi siguri de venirea Ta. Am cătat să ne găsim calea urmând Călăuza pe care ne-ai trimis-o Tu. Nu am ştiut calea, dar Tu nu ne-ai uitat. Şi ştim că nu ne vei uita acum. Nu cerem decât să se împlinească făgăduinţele Tale străvechi, care e Voia Ta să se împlinească. Cerând asta, voia noastră este una cu a Ta. Tatăl şi Fiul, a Căror Voie sfântă a creat tot ce există, nu pot da greş în nimic. Cu această certitudine, facem aceşti ultimi câţiva paşi spre Tine şi ne bazam cu încredere pe Iubirea Ta, care nu va înşela aşteptările Fiului care Te cheamă. 

Aşa începem ultima parte a acestui an sfânt, pe care l-am petrecut împreună în căutarea adevărului şi a lui Dumnezeu, Care e singurul lui Creator. Am găsit calea pe care ne-a ales-o El şi am ales să o urmăm după cum vrea El să mergem. Mâna Lui ne-a susţinut. Gândurile Lui au luminat întunericul minţilor noastre. Iubirea Lui ne-a chemat neîncetat de la începuturile timpului.


LECŢIA 227 –

Aceasta este clipa sfanta a eliberarii mele

   Tata, azi e ziua eliberarii mele, pentru ca voia mea este a Ta. M-am gandit sa imi fac alta voie. Dar nimic din ce am gandit independent de Tine nu exista. Si sunt liber pentru ca am gresit si nu mi-am tulburat deloc realitatea cu iluziile mele. Acum renunt la ele si le depun la picioarele adevarului, sa dispara pentru totdeauna din mintea mea. Iata clipa sfanta a eliberarii mele. Tata, stiu ca voia mea e una cu a Ta.

Asa ne gasim azi intoarcerea voioasa in Cer, pe care nu l-am parasit de fapt niciodata. Fiul lui Dumnezeu isi depune astazi visele. Fiul lui Dumnezeu revine azi acasa, dezlegat de pacat si invesmantat in sfintenie, mintea corecta redandu-i-se in sfarsit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu