16 decembrie 2018

De decizia mea depinde toata mantuirea




Vom continua să ne petrecem obişnuitul timp cu El în fiecare dimineaţă şi seară atât cât ne face fericiţi. Acum nu vom considera timpul o chestiune de durată. Vom folosi atât cât vom avea nevoie pentru rezultatul pe care îl dorim. Şi nu vom uita, în rest, să ne amintim oră de oră să Îl chemăm pe Dumnezeu când suntem tentaţi să ne uităm obiectivul. 


LECŢIA 238 –

De decizia mea depinde toata mantuirea.

Tata, increderea Ta in mine e atat de mare, incat precis sunt demn de ea. Tu m-ai creat si ma cunosti asa cum sunt.Si totusi ai pus in mainile mele mantuirea Fiului Tau si ai lasat-o sa depinda de decizia mea. Precis sunt preaiubit de Tine. Precis sunt statornic in sfintenie, de imi dai Fiul tau cu certitudinea ca e in siguranta Cel Care mai face parte din Tine si Care totusi e al meu, pentru ca e Sinele meu.

Asa ca astazi ne oprim din nou sa ne gandim cat de mult ne iubeste Tatal nostru. Si cat de drag Ii ramane Fiul Lui, creat de Iubirea Lui, Cel a Carui Iubire se intregeste in el.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu