14 decembrie 2018

Dumnezeu e viața mea. Nu am alta viața decât a Lui




Amintirea lui Dumnezeu licăreşte de-a lungul vastelor orizonturi ale minţilor noastre. Încă o clipită, şi va răsări din nou. Încă o clipită, şi noi, Fiii lui Dumnezeu, suntem cu bine acasă, unde vrea El să fim.

Acum, nevoia de-a exersa e pe sfârşite. Căci, în această secţiune de sfârşit vom ajunge să înţelegem că nu e nevoie decât să Îl chemăm pe Dumnezeu ca toate tentaţiile să dispară. 

În loc de cuvinte, nu trebuie decât să simţim Iubirea Lui. 
În loc de rugăciuni, nu trebuie decât să invocăm Numele Lui. În loc să judecăm, nu trebuie decât să stăm liniştiţi şi să lăsăm toate lucrurile să fie vindecate. 

Vom accepta modul în care se va încheia planul lui Dumnezeu, după cum am primit şi modul în care a început. Acum a ajuns la îndeplinire. Anul acesta ne-a adus la veşnicie. 

Mai folosim cuvintele într-un alt scop. Din când în când, presărate printre lecţiile noastre zilnice şi intervalele de trăire profundă, fără cuvinte, care urmează după ele, vor apărea instrucţiuni de relevanţă deosebită. 

Aceste gânduri speciale trebuie recapitulate în fiecare zi, ţinând-o tot aşa cu fiecare în parte până ţi se dă gândul următor. Citeşte-le pe îndelete şi gândeşte-te un pic la fiecare înaintea uneia dintre clipele sfinte şi binecuvântate ale zilei. Iată acum prima dintre aceste instrucţiuni.

LECŢIA 223 –

Dumnezeu e viața mea. Nu am alta viața decât a Lui

Am greșit când am crezut ca trăiesc independent de Dumnezeu, o entitate separata care se mișca in izolare, nelegata de nimic si găzduita intr-un trup. Acum știu ca viața mea e a lui Dumnezeu, ca nu am alta casa si ca nu exist separat de El. El nu are Gânduri care nu fac parte din mine, iar eu nu le am decât pe cele care sunt ale Lui.  


   Tatal nostru, lasa-ne sa vedem fata lui Cristos in loc de greselile noastre. Caci noi, care suntem Fiul Tau Sfant, suntem nepacatosi. Vrem sa ne vedem nepacatosenia, caci vinovatia proclama ca nu suntem Fiul Tau. Si nu vrem sa Te uitam. Ne simtim singuri aici si ne este dor de Cer, unde suntem acasa. Astazi vrem sa ne intoarcem. Numele nostru e al Tau si adeverim ca suntem Fiul Tau. 






LECŢIA anterioară__ „A COURSE IN MIRACLES”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu