30 decembrie 2018

Adevarata mea Identitate isi are locul in Tine




Spiritul Sfant mijloceste intre iluzii si adevar. Deoarece trebuie sa se faca punte peste fisura dintre realitate si vise, perceptia duce la cunoastere, prin harul pe care i l-a dat Dumnezeu, sa fie darul pe care il aduce tuturor celor ce recurg la El pentru adevar. Pe puntea pe care o pune El la dispozitie, visele sunt duse la adevar sa fie spulberate in lumina cunoasterii. Acolo, imaginile si sunetele sunt lepadate pe veci. Si, acolo unde erau percepute inainte, iertarea a facut posibil sfarsitul senin al perceptiei. 


LECŢIA 283 –

Adevarata mea Identitate isi are locul in Tine.

Tata, mi-am faurit o imagine de sine si pe aceasta o numesc Fiul lui Dumnezeu. Dar creatia e asa cum a fost dintotdeauna, caci creatia Ta este neschimbatoare. Sa nu ma inchin la idoli. Eu sunt cel iubit de Tatal meu. Sfintenia mea ramane lumina cerului si Iubirea lui Dumnezeu. Ce iubesti Tu nu e oare in siguranta? Lumina Cerului nu e oare infinita? Fiul Tau nu e oare adevarata mea Identitate, cand Tu ai creat tot ce exista?

Acum suntem una intr-o Identitate impartasita, cu Dumnezeu Tatal nostru ca unica noastra Sursa si tot ce e creat ca parte din noi. Asa ca oferim binecuvantare tuturor lucrurilor, unindu-ne dragastos cu lumea intreaga, pe care iertarea noastra a facut-o una cu noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu