14 decembrie 2018

Dumnezeu e Tatal meu, si Fiul Lui Il iubeste





Acum venim la El doar cu Cuvântul Lui în minţi şi inimi, şi Îl aşteptăm să facă spre noi pasul despre care ne-a spus, prin Vocea Lui, că nu va ezita să Îl facă atunci când Îl vom invita. El nu Şi-a lăsat Fiul în toată nebunia lui, nici nu i-a înşelat încrederea în El. Oare credinţa Lui nu L-a făcut să merite invitaţia pe care o caută ca să ne facă fericiţi? O vom oferi, şi va fi acceptată. Aşa ne vom petrece acum momentele cu El. Rostim cuvintele de invitaţie pe care ni le sugerează Vocea Lui şi apoi îl aşteptăm să vină.


LECŢIA 225 –

Dumnezeu e Tatal meu, si Fiul Lui Il iubeste

   Tata, trebuie sa raspund cu iubire la Iubirea pe care o ai fata de mine, caci a da si a primi este acelasi lucru, iar TU mi-ai dat toata Iubirea Ta. Trebuie sa raspund la ea in acelasi fel, caci vreau sa constientizez pe deplin ca e a mea, sa o tin vie in mintea mea si in blanda ei lumina, neprihanita, iubita, cu frica in urma si doar cu pacea inainte. Ce tihnita e calea pe care e condus la Tine iubitorul Tau Fiu!

Frate gasim acum aceasta tihna. Calea e deschisa. O urmam acum in pace, impreuna. Mi-ai intins mana si nu te voi parasi niciodata. Suntem una, si cautam numai aceasta unitate in timp ce parcurgem acesti cativa pasi finali care incheie o calatorie neinceputa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu