14 decembrie 2018

Tata, vreau doar sa imi aduc aminte de Tine




Cantecul inveselirii noastre da de stire lumii intregi ca libertatea s-a intors, ca timpul e pe gata, ca Fiul lui Dumnezeu mai are de asteptat doar o clipita pana ce Tatal lui e amintit, visele gata terminate, lumea spulberata de stralucirea vesniciei, si numai Cerul mai exista acum.


LECŢIA 231 –

Tata, vreau doar sa imi aduc aminte de Tine.

Dupa ce pot sa umblu, Tata, daca nu dupa Iubirea Ta? Poate cred ca umblu dupa altceva, un ceva caruia i-am dat nenumarate nume. Dar Iubirea Ta e singurul lucru pe care il caut sau l-am cautat vreodata. Caci nu exista altceva ce mi-as putea dori sa gasesc vreodata. Sa imi aduc aminte de Tine. Ce altceva mi-as putea dori decat adevarul despre mine insumi?

Iata voia ta, fratele meu. Sa impartasesti aceasta voie cu mine si cu Cel care e Tatal nostru. A-ti aduce aminte de El e Cerul. Asta cautam. Si numai asta ni se va da sa gasim.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu