30 decembrie 2018

Nu ma pot rani decat gandurile mele





Daca ai sti cat de mult tanjeste Tatal sa iti recunosti nepacatosenia, nu I-ai mai lasa Vocea sa te cheme in zadar, nici nu ti-ai intoarce fata de la lucrul cu care a inlocuit imaginile si visele infricosatoare pe care le-ai facut. Spiritul Sfant intelege mijloacele pe care le-ai facut, prin care vrei sa atingi ce e mereu de neatins. Si, daca i le oferi Lui, El va intrebuinta mijloacele pe care le-ai facut pentru exil sa iti readuca mintea unde este cu adevarat acasa. 


LECŢIA 281 –

Nu ma pot rani decat gandurile mele.

Tata, Fiul Tau este perfect. Cand ma cred ranit in orice fel, o fac pentru ca am uitat cine sunt si ca sunt asa cum m-ai creat Tu. Gandurile Tale nu imi pot aduce decat fericire. Daca sunt vreodata trist, ranit, bolnav, am uitat ce gandesti Tu si mi-am pus micile idei lipsite de inteles in locul unde trebuie sa se afle Gandurile Tale, si unde se si afla.

Nu ma pot rani decat gandurile mele. Dar Gandurile pe care le gandesc cu Tine nu pot decat sa binecuvanteze. Numai Gandurile pe care le gandesc cu Tine sunt adevarate. Nu ma voi rani astazi. Caci sunt cu mult mai presus de toata durerea. Tatal meu m-a asezat in siguranta in Cer, purtandu-mi de grija. Si nu vreau sa il atac pe Fiul pe care il iubeste, caci ce iubeste El mi-e dat ca sa iubesc si eu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu